Thursday 15 December 2011

tukar?

assalamualaikum.ok.aku mtk maaf.ye!smlm xbg salam pun,redah aje tulis.soorrrryy.ok?

bnyk kali.bnyk kali aku tukar url nih.awal2 bt iamcoolmessy.tp pk2 blek cm xkne je part messy tuh.dah la mmg aku ni messy.btnye org duk pggl aku g2 ckp 40 kali,,kut btmbh trok k-messy-an aku nih..haha

lps 2 ak try nursyamimi-is-cool..xbes!las2,,stelah termenung,terlentang,tertonggek,terguling dan tertiarap memerah idea beberapa ketika,dengan penuh k-konpiden-an-nye aku tukar kpd
  nursyamimibudakcool.haha.

apa?xsuka?sebab aku xd lgsung qualifications nk jd dak cool?
heh.ye,aku tahu dan aku sedar.tp mmg sgje bt lupe diri,lupe daratan,xsdar dri taim decide url nih td.

eh.2 kan doa,,kot2 lps nih aku jd bdk coolio hbes.cnne?haha.
baiklah.dgn pnuh kesungguhan bersama keazaman yang tinggi, aku akan berusaha mencapai cita2 aku jd budak cool tidak lama lg,insyaallah.amiiiin.

*eh.ayt skema doe.
*ye.aku bdk skema.
*gelak?
*nk gocoh?

No comments:

Post a Comment