Tuesday 13 December 2011

bru.

ye.bru.itulah topik nye.yg aku rse xd mkne oun.ap yg bru?blog nih lha weh.ni 1st entry aku.eksaited?
memang.semalam aku memamg eksaited nk bt blog bru stelah mengusha bbrp blog yg agak cool dan hot.
tp disebabkan laptop inii bukn milik aku,ianya milik aunty aku so xle nk mgade demand sgala la kan?behave.ok.agak frust lha.sbb awal2 aku dah ckp nk pkai lappy ni pd jam 4pg.sbb ak plan tanak tdo pun.sbb nk bt blog yg lg cool dan hot dr ......
tp aunty aku ckp nk pkai.then aku pun layan perasaan dgn hadap novel:accidentally engaged,mary carter smpai 3pg bru tdo.haha
pg ni aku bgun.dgn pnuh smgt dan enthusiasm aku mmbt blog ini.act,ini blog k-2 ak.dsbbkn blog lme aku itu agak sengal so ak decided bt yg bru.dei,brp kli mau ulang?weh.tga eksaited ni weh.baru!blog baru ok?haha.

da nk pkl 10,ak blum mandi.dan kjap lg mksu akn dtg pick me up pg mjlis ptunangan kwn die.so babai ok.

No comments:

Post a Comment